ثبت نام رایگان سامانه سجام

ثبت نام رایگان

 

کارگزاری آگاه این امکان را ایجاد کرده است تا سرمایه‌گذاران تنها با یک‌بار مراجعه به سامانه آگاه اکسپرس علاوه بر ثبت‌نام برای دریافت کد بورسی ثبت‌نام در سامانه سجام را نیز انجام دهند. که در این صورت، هزینه ۱۰۰،۰۰۰ ریالی که سامانه سجام بورس از مشتریان دریافت می‌کرد در سامانه آگاه اکسپرس به صورت رایگان انجام می‌شود. و حتی در مرحله احراز هویت در دفاتر پیشخوان می بایست مبلغ ۵,٠٠٠ تومان پرداخت شود که مادامیکه برای احراز هویت به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه نمایید هزینه ای بابت احراز هویت از مشتریان دریافت نمی‌شود.

پس به راحتی از طریق لینک زیر در سامانه سجام و کارگزاری آگاه به طور رایگان ثبت نام کنید :

 

شروع ثبت نام رایگان سامانه سجام از اینجا

 

با انتخاب گزینه "ثبت نام کد بورسی رایگان" ثبت نام خود را برای دریافت کد بورسی و معاملاتی یا دریافت کد سجام، آغاز کنید.

 

توضیحات:

در اطلاع رسانی قبلی  اعلام شد که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، به منظور جمع آوری اطلاعات فعالان بازار سرمایه، سامانه سجام به نشانی www.sejam.ir را راه اندازی کرده است. در مرحله اول مقرر شد که فعالان بازار سرمایه و همچنین اشخاصی که قصد دریافت کد معاملاتی دارند در این سامانه ثبت نام اینترنتی کنند.

 

مدارک لازم برای احراز هویت سجام چیست؟ نحوه احراز هویت سجام چگونه است؟

 در خصوص نحوه احراز هویت، سهامدارانی که در سامانه ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند به همراه مدارک شناسایی (اصل شناسنامه و کارت ملی) به مراکز احراز هویت مورد تایید سامانه سجام (شعب کارگزاری آگاه و دفاتر منتخب پیشخوان دولت) مراجعه کنند. همچنین نشانی این مراکز در سایت سجام به نشانی sejam.ir به صورت کامل وجود دارد که سهامداران می‌توانند از طریق جستجو در بخش لیست مراکز احراز هویت، نزدیک‌ترین آن‌ها را انتخاب نمایند.

 

هزینه احراز هویت سجام چقدر است؟ 

 در ثبت نام اینترنتی سجام، سهامدارن می بایست مبلغ ۱۰,۰۰۰ تومان به صورت آنلاین پرداخت نمایند و در مرحله احراز هویت در دفاتر پیشخوان می بایست مبلغ ۵,٠٠٠ تومان پرداخت شود. لازم به ذکر است احراز هویت در شعب کارگزاری آگاه به صورت رایگان انجام می گردد.

 

چطور به طور رایگان در سجام ثبت نام کنم؟

ثبت نام سجام و دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه و احراز هویت در محل کارگزاری به صورت رایگان انجام می پذیرد.

از آنجایی که تعاملاتی بین شرکت کارگزاری بورس آگاه با شرکت سپرده گذاری وجوه صورت گرفته، قرار بر این شده است در صورتی که مشتریان از طریق سامانه آگاه اکسپرس، نام نویسی خود را انجام دهند، نیازی به مراجعه و ثبت نام در سامانه سجام نخواهند داشت.

با از تکمیل اطلاعات موردنیاز در سامانه آگاه اکسپرس صفحه ثبت‌نام در سجام به شما نمایش داده می‌شود. پس از ثبت نام در مرخله آخر ثبت نام در سجام را نیز انتخاب نمایید، یک کد 5 رقمی با عنوان کد فعال‌سازی برای شماره همراه شما که در سامانه ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود. پس از ثبت کامل اطلاعات در مرحله آخر کد پیگیری 10 رقمی از سوی سامانه سجام از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود که برای احراز هویت به آن نیاز دارید.

روش کار به این صورت است که پس از تکمیل ثبت نام در آگاه اکسپرس، صفحه جدیدی با عنوان ثبت نام در سجام، نمایش داده خواهد شد و به لزوم نام نویسی در این سامانه می‌پردازد، حال آنکه اگر این فرآیند را تایید نمایید پیامکی با عنوان کد فعالسازی سجام به شماره موبایلی که ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود که با وارد نمودن این کد، ثبت نام شما با موفقیت در سامانه سجام بورس صورت می‌پذیرد که در این صورت، هزینه ۱۰۰،۰۰۰ ریالی که سامانه سجام بورس از مشتریان دریافت می‌کرد در سامانه آگاه اکسپرس به صورت رایگان انجام می‌شود.

کارگزاری آگاه برای مشتریان خود این امکان را ایجاد کرده است تا سرمایه‌گذاران تنها با یک‌بار مراجعه به سامانه آگاه و فقط با یک بار پر کردن فرم ها اکسپرس علاوه بر ثبت‌نام برای دریافت کد بورسی ثبت‌نام در سامانه سجام را نیز انجام دهند.

شما می توانید برای این کار از طریق لینک زیر در کارگزاری آگاه و سامانه سجام همزمان ثبت نام کنید :

 

شروع ثبت نام رایگان سامانه سجام از اینجا

 

بعد از نام نویسی در آگاه اکسپرس و سامانه سجام بورس ، برای احراز هویت به کجا مراجعه کنم؟

همانطور که بیان شد، ثبت نام سجام در سامانه آگاه اکسپرس هزینه ای ندارد مادامیکه برای احراز هویت به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه نمایید هزینه ای بابت احراز هویت از مشتریان دریافت نمی‌شود لذا جهت اطلاع از شعب کارگزاری آگاه به شعب کارگزاری آگاه در تهران و سایر شهرها مراجعه بفرمایید.

 

هم چنین در کارگزاری آگاه می توانید در باشگاه مشتریان آگاه نیر عضو شوید و از مزایای معرفی کد معرف بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه آن نیز بهره مند شوید

 

آغاز ثبت نام رایگان سامانه سجام از این لینک

 

 

 

 

ثبت نام رایگان سجام و دریافت کد بورسی مجانی

آموزش ثبت نام رایگان سجام و دریافت کد بورسی و احراز هویت رایگان به صورت قدم به قدم

آموزش ثبت نام رایگان سامانه سجام

چگونه در سامانه سجام رایگان ثبت نام کنیم و هیچ هزینه و مبلغی نپردازیم ؟

ثبت نام رایگان سجام و دریافت کد بورسی

آموزش ثبت نام رایگان سجام و احراز هویت مجانی در کارگزاری آگاه

ثبت نام سامانه سجام و احراز هویت رایگان شد

ثبت نام رایگان سجام

در سامانه سجام رایگان ثبت نام کنیم

آموزش ثبت نام رایگان سجام

ثبت نام رایگان سجام بدون هیچ هزینه ای و دریافت کد بورسی رایگان

ثبت نام رایگان سجام و دریافت کد بورسی

راهنمای ثبت نام رایگان سجام و دریافت کد بورسی در کارگزاری آگاه